O să NE mOUaRA CinEmaTOGRAFU și filMEle, SCHEAU SCHEAU iNTerNAtional

Mare dramoletă mare, cică s-a dus pe toate copcile și în toți muorzii filmele și mersul la cinema și vai cât bullshite și câtă non-dramă.

Uneori mă întreb cât de mare tre să fie un dezastru ca să-și bage dreacu uomu putred de civilizat din vest mințile în căpuțul lui mare și plin de mofturi. Alteori mă mir că românașii noștri mai au rezerve de isterie și pentru a 10-a lună a pandemiei de covid. Dar veața merge înainte, chit că vai pandemie și vai, să nu facem și noi ca suedezii, că uite nu mai au decât 172 de persoane din toată populația lor de dinainte de pandemie, în mod clar trebe închis tot și lapidat oricine nu poartă mască. În fine, din tot rahatu pe băț servit cu religiozitate de publicații de mega-prestiu care nu fac fakenews deloc și niciodată cel mai penibil discurs este cel despre VAI CINEMA, VAI VAI VAI.

Să începem cu guardian. Tenet trebuia să salveze cinemaul, dar l-a OMORÂT.

Poa să SUPRAVIEȚUIASCĂ Hollywoodu fără un an de blockbustere?

tot pe guardian festivalul de film din Londra (care tocmai ce s-a întâmplat) este redus la vagin=regizoare, maldăre de blm, găleți de lbgtqxyz si evident un Tsai Ming-Liang plus filme despre săraci albi și bieții imigranți. Fix genul de chestii care nefiind nici Nolan nici agentul 007 n-au cum salva niciun cinema și care nu sunt contextualizate apropos de relevanta in context pandemic, fiind filme facute inainte de pandemie. Noi să fim sănătoși și cu toate cele NECESARE și IMPORTANTE bifate pe carnețelul roșu de critic de film ideologizdat.

indiewire îl lasă pe Paul Schrader să dea cu SALVAREA (festivalurilor de film de la pieire de către platformele online). Scharder e mijto de urmărit pe fb,nu-i prost deloc hodorogu.  Altă SALVARE (a cinemaului independent de la pieire de către platformele online) este invocata de Julia Hart, aceasta ilustra fckin nobody.

Pe hollywoodreporter narativu e tot așea, cataclizmos scheunător după AJUTOR. Studiourile tre să accepte pierderi ca SĂ NU SE COLAPSEZE lanțul de distribuție, recte multiplecșii.

vulture, pe care-mi vine să vomit când îi accesez mai ceva decât în cazul lui salon, chițăie și ei că viitorul pare EXTRA-SUMBRU pentru cinematografe.

noul cahiers du cinema, rămas fără redacția ultra-ideologizdoasă și ultra-penal de pompoasă vine cu ceva mai concret: redeschim sau PIERIM? Patetic dar concret, articol care zice că pentru cinema-urile de artă nu-i dreacu chiar atât de negru. Că oricum nu venea lume buluc. Și că una din premierele lui august a fost…. Dawson City, un film SUPERB dar vechi de vreo 4 ani. Also, sunt chiar adorabili de franțuzi cum lasă ei din toată revista decât editorialul pe site.

ca să rezum 3 chestii sunt evidente din alarmismele astea
1. Cinema-ul este în pericol
2. Cinema-ul trebe salvat
3. Cinema-ul este pe moarte
Ca să le luăm de floace și trântim cu râturile de bordură nu trebe decât un minim bun-simț. Să-l utilizez eu și pentru voi. În ordine inversă
unu la mana, CINemauL Este PE mOArte
Lui cinema i s-a mai cântat pân acuma prohodul de niște ori.
A apărut televiziunea (50s)
CINEMA-UL ESTE MORT SAU IN PERICOL DE MOARTE!!! Scheau scheau scheau.
A apărut televiziunea prin cablu (60s)
CINEMA-UL ESTE MORT SAU IN PERICOL DE MOARTE!!! Scheau scheau scheau
A apărut caseta video (70s pe final)
CINEMA-UL ESTE MORT SAU IN PERICOL DE MOARTE!!! Scheau scheau scheau
Apare dvd-ul cu filme, se înmulțește internetu și hop și pirateria digitală (2000 și un pic, toamna)
CINEMA-UL ESTE MORT SAU IN PERICOL DE MOARTE!!! Scheau scheau scheau
Apare netflix shitflix și ce să vezi mai apar câteva servicii online de văzut (legal de data asta) filme
CINEMA-UL ESTE MORT SAU IN PERICOL DE MOARTE!!! Scheau scheau scheau
Cinema-ul nu este ca telefonul fix, fax-ul sau floppy-ul. Cinema-ul nu o să dispară. Cinema-ul este ca radio-ul. Un supraviețuitor.

Că nu se mai duce zilele astea aproape nici dreacu la cinemau ține de două chestii care până acuma nu s-au mai întâmplat: interdicția de mers la cinema (viruuuuuus, muurim cu totiiiiii, scheau scheau scheau) și producători/studiouri care în loc să dea pe cinema ce e deja filmat și post-produs își țin filmele sub cur*. Le țin cu atâta îndârjire sub cur că deja le-au intrat în cururi și când or să le scoată înmiresmate cu nutelle cacpitaliste nu or să mai aibă unde le proiecta, că ținutul filmelor în anus ucide cinematografele. Sau poate javrele de la Disney vor să le cumpere ei pe toate cinematografele.  Și da, cinema-ul este într-o comă indusă fix de căpuțurile zgârcite de la shithollywood, disperați după fiecare bănutz care nu livrează filme către cinemauri. Că or să scoată mai mult cândva când ne-om dez-pandemiza.

Doi la mână, ideea să salvăm FILMELE, recte pe baștanii de la hollywood. Merci nu. Căcătu și crema căcătului 1% au fost salvați odată prin 2008 și nici la chete pentru un nou yacht al lu johhny deppuță nici la un decor pizduar  mai propice pentru cuntfy-urile lui jennifer lawrence nu văd de ce ar contribui vreun ban public. E ca și când salvarea asta a unor căpușe deja ultra-îmbuibate s-ar face din banii nimănui, nu din bani care ar fi putut fi utilizați la chestii de care depind vieți omenești. Cum ar fi spitale și ajutoare sociale pentru oameni reali, nu filmuiețe din astea curvite pentru ca să pișe progresiștii uochișorii lor de empatici sau blockbusteruri atât de anonime că-s deja telenovele cu spandex peste mușchi justițiari și mameloase pline de feminism.

Hollywood-ul in special si mersul la cinema nu o să crape cu una cu două pentru că mai multe chestii.

  1. Are jegu tone de bani
  2. Sunt atât de mulți trepanați că ar dona bani din banii proprii ca să fie ok idolii și idoalele
  3. Este nevoie de filme și mare parte din public nu poate să se uite la filme mai vechi de 4 ani, că le cade creieruțul pe podea.
  4. Orice reformă a actualului sistem de făcut și distribuit filme ar fi deranjantă pentru căpușele care sufocă sistemul și umflă bugetele. Psihoterapeutul câinelui și coafeza secretarei domnului producator și asiguratorul asiguratorului marelui vedet și agenții și agenții agenților și agenturile anti-ofensă.
  5. Vod este o cale certă inspre piraterie, sălile nu chiar.
  6. dacă baștanii de acum nu-și pun foamea de bani în cui or să se găsească alții care să facă filme. Care cu sau fără inclusion rider și cu sau fără pseudo-implicare socială or să facă bani. Chiar acum se filmează filme. Filme pe care oameni or să vrea să le vadă. Pentru că sunt făcute acum, nu când o fi mai ușor. Articolu ăsta o dă cel mai clar ” there is enough good local fare to attract audiences. The danger is that audiences in these markets develop more of a taste for local product and never return to Hollywood films to the same extent.”
  7. mersul la film este o chestie sociala, pe care atunci cand au ce vedea il practica aproape toate clasele sociale. s-au dus oamenii la cinema in timpul bombardamentelor si-n timpul alorlalte pandemii.

altă observație este că ”sălile sunt de fapt proprietăți imobiliare” și că pot să devină și altceva și atunci să vezi mare dramă pe weinsteinii și curvistinele de ambele sexe din hollywood.

și ce să vezi, SCHEAU SCHEAU SCHEAU, BANI GRATIS AU ZIS ”James Cameron, Sofia Coppola, Christopher Nolan, M. Night Shyamalan, Damien Chazelle, Wes Anderson…envoyait mercredi une lettre de supplique au Congrès pour réclamer des fonds en soutien au secteur : «Les cinémas sont dans une situation désespérée […], 69% des petits et moyens exploitants seront contraints de faire faillite.” Și singurul care nu poate fi acuzat de ipocrizie este Nolan, restul având anusul lăbărțat de filme pe care nu le-ar da pe cinema, ceeace duce cinema-urile în faliment. Tztztztz. Dar banii gratis de la stat, normal că vor ca să aibă unde-și proiecta filmele fără pierderi financiare DUPĂ. Poate ar trebui să ne băgăm cu toții mințile în capete că nu există un DUPĂ.

Nu las în afara ”coNversaȚiEi” tot ce-i non-hollywood. Doar că sunt alte modele de bizniz. Bani de la stat (și regiuni și fonduri pentru propășit filme). Un număr redus de căpușe (față de hollywood). Ceva eficiență reală. Și în mod paradoxal foarte puține cinematografii naționale viabile și artistic și financiar. Franța și China, Uk și Rusia, poate chiar Korea ar fi în liga asta, să poată umple niste sloturi cu mai mult de 2-3 filme americăniste de mâna a 2a. Și în Rusia China și Franța cinemaurile sunt deschise.

în Franța se dau bani gratis la multiplecși privați dar nu și la cinema-urile publice, recte administrate de stat… curat curvos. Macar la ei a rulat in sali Malmkrog.

apropos de asta, revin maine-poimaine cu ceva despre mult prea izbitul nostru cinemau national, cu capusele si moaftele lui. Spoiler alert> s-au intamplat cateva chestii foarte positive cu oamenii din industria asta.


  • cantitatea de film buttplug pentru javrele din industrie este deja fcking ENoRMA, efectiv vreo 2 ani de filme au lag la lansare. Tot ce se filmase si post-produsese in 2019, plus tot ce s-a finalizat (post-productie) in 2020, plus ce s-a mai filmat & finalizat (nu multe, dar destule) in 2020.