Oscar 2018: toate jegurile de la Cel mai bun film, în câte o propoziție*

Cel mai bun film este o coșmelie plină de smegme și ipocrizii, de standarde duble, de oportunizde care se dau regizoare și de glorificări felaționiste.

Cel mai bun film de la Oscarurile din 2018 chiar nu contează. Nu doar pentru că filme non-toxice, lipsite de ipocrizie și cu merite artistice sunt doar 2 ci și pentru că pe căcănarii de la Hollywood nu-i mai crede nimeni cu mai mult de 4 neuroni. Ceremonia nu înțeleg de ce ar vrea s-o vadă cineva (exceptându-i pe nesătulii de discursuri anti-trump, că pe gusturile lor o să fie croită) și filmele alea 9 care cică unele din ele sunt atât de bune că s-au regizat singure ilustrează mai simplu decât orice declarație falimentul moral al unor bășini bogate și bătrâne care se pretind în continuare modele de urmat. Pentru că atunci când deschid gura iese numai corectitudine politică, pentru că atunci când tac o fac doar pentru prietenii lor pedofili? Pentru că își clonează câinii și plătesc femeile cu fise și pentru roluri și pentru servicii sexuale**? Pentru că nu se mai pozează toți cu weinstein și pentru că nu se mai îmbracă o parte din ele în rochițe marchesa croite de târfa oficială, complicea și profitoarea fashionizdică a lui weinstein?

call me pedophile

“Call Me by Your Name” sau manifestul plin de luxurie al pedofililor discreți, care vezi doamne de fapt sunt gay și au dreptul să le-o de la la toți minorii. Pentru că, vai, Guadagnino are voie, Singer are voie, dar Kevin Spacey nu are voie. Double standards la maxim, specialitate americănească.

darkest hour

“Darkest Hour” felație la eroi de război britanici, mult machiaj, să nu zică nimeni ”Coventry, coae” și să nu zică nimeni ”abuz domestic”

dunkirk

“Dunkirk” măcar Nolan nu o arde fascistoid, ca în seria de filme cu voma neagră și suferințele 1%.

Get Out

“Get Out” sau nu l-au văzut sau nu l-au înțeles. Pentru că este un avertisment dat negrilor despre cum sunt utilizați de intelighenția progresistă 1%. Fix de gunoaie ca alea care or să urce pe scenă la Oscaruri.

shittybird

“Lady Bird” oportunizda Gretuța ar fi meritat o flegmă pentru semidocția asta, dacă o lansa prin 2005, când indie-ul de oscar, produs pe șestache tot de marile studiouri era pe val. În 2018 merită juma de flegmă.

Phantom Thread

“Phantom Thread” despre care numai haterii ar putea să zică că-i jegos. E de fapt atât de plicticos încât mare parte din ăia care-l văd nici nu mai țin minte cum se termină. Pentru că de fapt nici măcar nu se obosește să înceapă dreacu.

the post

“The Post” sau felație la adresa PRESEI AMERICANE. Cu meril stripuța, care NU ȘTIA. E foarte bine că presa care-a refuzat ani de-a rândul și în multiple ocazii să publice ceva despre Weinstein, Spacey și alți violatori notorii este apoteozată cu fața de zdrență ipocrită a lu stripuța pe afiș. La câți bani s-au băgat la dumneaei în anus ca să îi fie spălată ipocrizia jegoasă și la câte articole în care presa americană progresistă a pus-o pe meril în topuri de feminism și onoare în ultimele 5 luni…

shape of water

“The Shape of Water” o handicapată face sex cu un mutant. Mai inclusiv de atâta numai Berlinala poa să fie. Admit, cele mai frumoase faianțe din 2017 aici sunt, la guantanamo-ul anti-mutanți. Also, cea mai secvență de futut marital.

3 billboards

“Three Billboards Outside Ebbing, Missouri” care i-a lezat pe târfuții corectitudinilor politice pentru că are un polițist rasist în scenariu. Evident asta înseamnă pentru multe creaturi suferinde de progresisim că filmul este rasist, că toți alora cărora ne-a plăcut filmul suntem rasiști. Ca să păstrăm ilogica argumentației, toți ăia cărora le-a plăcut Call me by your name sunt plini de dorința de-a fute plozi de 15 ani. Sau plozi plini de bani care cerșesc falus de la bărbați mai bătrâni și îl primesc, pe fundalul unui ropot nord-coreean de ritmat si constant de osanale unanime.

În rest, la Oscaruri te uiți ca să vezi să vezi o șleahtă de complici la abuzuri și victime ale abuzurilor lăudându-se unii pe alții. Și toți pretinzând că o cred pe Streep când declară pentru a 16-a oară că habar nu avea ce face zeul ei, Harvey Weinstein. Și toți plini de virtute și standarde morale.

_____________________________
*sau mai mult, dar deja v-ați dat seama
** gunoiul streissand, de câței clonatoriu, d-oh. Și Michelle Williams pe care au fraierit-o colaboratorii lui Kevin Spacey, în frunte de Ridley Scrott, să joace pentru alune și banane, că bani i s-au dat numai lui Wahlberg.