Turism dampulea: Buzău

Am juns la Buzău pentru un ITP. Orașul nu-i nici prea-prea nici foarte foarte dar duduie de demoazele care se promenează în pizdiere*.

Aparent la Buzău este mult mai ieftin decât la București să îți faci un ITP (Inspecția Tehnică Periodică la mașină). Cum sunt prețurile la Bacău habar nu am, dar nici să zic unde este exact Bacăul nu aș putea. Cert este că eterna confuzie Buzău – Bacău este cel puțin la fel de justificată ca o altă confuzare foarte des întâlnită, respectiv Pitești – Ploiești.

cutu cutzu

Eu am revenit, la vreo 12 ani de la prima vizită în Buzău și am constatat cu mare bucurie că între timp portocaliul strident în care a fost vopsită primăria (vag art nouveau) s-a estompat. Acuma nu mai arată ca un tort de nuntă în țigănie, arată a fost conac. Chestie care este bine.

spre pseudo-mall

spre pseudo-mall & Hotel Pietroasa (also, nu toate localnicele poarta pizdiera)

Piata Mare cu primaria

De data asta nu am mai vizitat muzeul de istorie și arheologie că îl văzusem data trecută. Am mâncat mult, rezonabil ca preț dar deloc minunat claitativ la un restaurant de lângă casa asta în ruină.

pacat

După care am plecat cu elan maxim spre cel mai turistic obiectiv turistic alternativ pe care îl oferă urbea: Magazinul de CONFISCATE. Pentru că, deși nu este pe vreo graniță Buzăul are o vamă. Din care ce nu trece și ce nu se fură se confiscă și se vinde în lindicul târgului într-un ditai magazinul.

Magazinul de confiscate

Chestii confiscate din vamă, deci ar trebui să fie ieftin și exotic. Nu-i ieftin și sunt chinezării din alea de Dragonul Roșu.  Aveau caramele turcești minunate. YUMYUM.

Totuși un dancing Obama și un dancing Psy nu ar strica la casa omului.

Sau niște oglinjoare în formă de buci.

Magazinul de confiscate

Poate vreun priceless masterpiece cu tigrișori? Eu sincer mi-aș fi dorit unul pentru budă.

papagali pseudo impaiati

Sunt pasionat de studiul presei locale din localitățile pe care le vizitez deci am suferit când nu am găsit nicăieri ziarul Atac de Buzău. Au însă website.

institutie de presa Buzoiana

Închei cu acestă imagine crepusculară de pe drumul de întoarcere. Ce rămâne de făcut este o vizită în Bacău, că Brăila am văzut-o deja odată. (notă informativă: Brăila is THE SHIT, că au și faleză la Dunăre și arată mult mai bine decât Galați sau Buzău).

The End

_____________________________

*pizdieră, pizdiere (s, f): obiect vestimentar feminin;  pantalonași extrem de strâmți și scurți care în egală măsură acoperă, evidențiază și cauzează gangrenarea labiilor. (fr. pizdierre) vezi cameltoe.